המפכ"ל שיבח את השוטרים: "מחבל הרוג – זה מה שאני רוצה לראות"

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל שיבח את השוטרים: "מחבל הרוג – זה מה שאני רוצה לראות"

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שוחח עם שני השוטרים שניטרלו את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בצומת כוכב יעקב ושיבח את פעילותם: "במבחן התוצאה מחבל הרוג זה מה שאני רוצה לראות"

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שוחח לפני זמן קצר עם שני השוטרים שניטרלו היום את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בצומת כוכב יעקב בגזרת בנימין, בו נפצעה לוחמת צה״ל. המפכ״ל שיבח את פעילותם של שני השוטרים.

המפכ״ל דווח על הפיגוע במהלך כנס המפכ״לים בו מארחת השבוע משטרת ישראל 45 משלחות של מפכ״לים מ-34 מדינות, תוך כדי הכנס שוחח עם השוטרים רס״ל דוד יואל ורס״ב מנשה נפתלי ממחוז ש״י ואמר: "עשיתם פעילות מצויינת, הזיהוי הראשוני שלכם על רכב חשוד עוד לפני שידעתם על האירוע ואחר כך הקישור לאירוע עצמו ובמבחן התוצאה מחבל הרוג זה מה שאני רוצה לראות״.

בהמשך התייחס המפכ״ל התייחס לפעילות השוטרים בזירה ואמר: "אני רוצה להביע את הערכתי לשוטרים על חתירה למגע, דבקות במשימה, על מקצועיות שבסופו של דבר חיסלו את המחבל שביצע את הפיגוע, זה מה שאנחנו מצפים מהשוטרים שלנו. השוטרים פעלו כמצופה וכנדרש משוטרים במשטרת ישראל. נמשיך לבצע פעילות בכל רחבי הארץ, פעילות התקפית למניעה וסיכול ככל שנדרש וככל שניתן. אני רוצה לאחל החלמה מהירה לחיילת שנפגעה בפיגוע".

video
play-sharp-fill


0 תגובות